fredag 16. september 2011

Hjerte

I dag har vi skulle vi teste ut fantasien vår med å lage noe av avispapir og la det til noe dekorativt.
Jeg fant ud at jeg ville lage et hjerte og dekke det med sisal og hortensia til slutt.

Det første jeg gjorde var å rulle sammen to like kuler av avispapir som skal være med å lage formen på hjertet, deretter tok jeg å laget spissen til hjertet av to trekanter og surret formene sammen med ståltrå slik at det til slutt ble seende ut som et hjertet. Når det va gjort tok jeg å klippet ut biter med sisal og surret det rundt hele hjetet, får å friske det hele litt opp mot slutten tok jeg hortensia blader og surret rundt deler av hjertet.




















Slik ble resultatet seende ut.











Noen av de andre hjertene som ble laget i klassen.

Ingen kommentarer: