søndag 25. september 2011

Avlang bordekorasjon














Botaniske materialer: 

-flexigress
-Nellik
-Rose
-Bjørnegress 
-Curcurbita
-Hypericum
-Limonium
-Galax



Uorganiske materialer
-Oasis
-Skål
-Blomstertråd







Egenvurdering:
Jeg ble egentlig veldig fornøyd med resultatet mitt på den avlange borddekorasjonen. Jeg ville lage en fin helhet i arbeidet mitt derfor valgte jeg å lage den i oval form. Jeg passet på at det ble en fin overgang fra selve hoveddelen til det avlange på siden og at alle fargene så bra ut sammen slik at det var fint å se på. Jeg fikk volum i dekorasjonen min ved å bruke bjørnegress på forskjellige måter.

Kompetansemål:
-Dokumetere og vurdere egne arbeid.
-Eksperimentere med valgte materialer og teknikk til ønsket produkt og uttrykk i blomsterfaget.

-Maren 

Ingen kommentarer: